sobota 5. listopadu 2011

Náš milý příborník a nebo kredenc ?/ Our little dresser or cupboard ?

Konečně přichází čas, abych Vám představila náš krásný kredenc, příborník a nebo je to prádelník ?....no, vyberte si sami:) 
Já mu celou dobu říkám příborník, ale když jsem o něm začala, při psaní tohoto příspěvku, přemýšlet, zjistila jsem, že vlastně úplně přesně nevím, k čemu sloužil. Je totiž složen ze 2 částí. No, myslím, že designoví odborníci asi budou vědět....
Je to solitér našeho obýváku a máme ho moc rádi:) Je mu zhruba 70 let a je celý zrenovovaný. Koupený byl ve starožitnictví jako set - ještě s vitrínou a klasickou šatní skříní. Ale o nich zase někdy příště.

Konečně jsem mu dala prozatím finální podobu a vyplnila jsem ho porcelánem (už v něm totiž bylo ledacos během těch pár let). 
Pro někoho je tam asi hodně "serepetiček", ale zase je to v podstatě jediné místo, kde tyhle věci mám (hlavně kvůli utírání prachu:)).
Tak snad se líbí i Vám:) 

It´s time to introduce you our dresser or cupboard ? (who knows). It is cca 70 years old solitaire of our living room and we like him very much. We bought him together with wooden showcase and classic wardrobe. This is his " final look",  with porcelain (a lot of things were in it during last few years). So I hope you like him too :)  
 Ty dva obrázky mám z Itálie. Z cest si vždycky vozím obrázky...
 Doma máme spoustu květin a "málo" místa, a tak je to trošku nahuštěnější. I když fíkus v tak krásném keramickém květináči vůbec nevypadá špatně.
 Miluju tyhle vysoké svícny !


Bílý koš byl dárkem od mých kolegyň k narozeninám a byl plný květin. Je krásný, takže jsem do něj dala opět květiny...

7 komentářů:

  1. Nádhera - to je niečo pre mňa :), budem sa tešiť aj na to ostatné nabudúce :)
    Pekný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  2. TAKÉ SE MI MOC LÍBÍ.
    JE TO VELKÝ POKLAD.
    KRÁSNĚ ZABYDLENÝ.
    PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Péťo, máš to nááádherné sladěný! A ta šatní skříň by mě zajímala! Šup sem s ní!(to je hrozná věta)
    vysoké svícny jsou boží, fakt nádhera ... krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Peti, aaaaaaaaaaach!!! Takový skvost s duší! Nádherný kousek a dekorace všecičko co jsi nám ukázala.. je naprostá dokonalost, pohlazení.. více příspěvků z vašeho bydleníčka, sííím*** nádhera, nádhera, nádhera... svícny, košík s kovovým podstavcem... no.. prostě WHAU!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, dekuju, holky. Jsem rada, ze se Vam libi :) Skoro vsichni v mem okoli maji totiz radi "modernu", takze se jim to vetsinou moc nelibi. Tak aspon nekdo, kdo ma stejny vkus:)To jsem rada, ze ke mne na blog zavitaji lidicky se stejnym vkusem :) Hezky vikend, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Kredenc je moc pěkná, i když ji tipuji, že byly dány k sobě dva rozdílné kusy nábytku. Spodní část odpovídá více prádelníku. Ovšem nic jí to neubírá na šarmu a dělá byt útulným.Už se těším na další kousky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, mas pravdu - je to ze 2 ks nabytku, ale myslim, ze to nevadi. Ono se to ztrati :) Aspon to neni tak 100% (nemam rada dokonale veci...). Diky za nakouknuti ke mne na blog .Petra

    OdpovědětVymazat