pondělí 13. ledna 2014

Svítíme dál

Vánoční stromeček je už dávno pryč, ale světýlka a pár ozdob jsme si ponechali. Mám je jen tak ledabyle hozené ve váze .....V těch pochmurných zimních dnech není svícení nikdy dost. 
Po roce a čtvrt jsem se taky dokopala zarámovat některé fotky z loňské zářijové svatby:) Nějak jsem to nestíhala. Svatba byla vloni dost narychlo a v "domácí režii" a než jsme si nechali fotky upravit a hlavně vyvolat, dost to trvalo. No a pak přišel na svět Bobík a řešila jsem úplně jiné fotky....


6 komentářů:

  1. Já mám doma břízu a na ni světýlka a večer to vždy zapnu a svítím:)) Rozhodla jsem se, že to nechám celý rok! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to veľmi dobre, skvelý nápad.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoční světýlka miluju, klidně celoročně. (Ale mně tu pod nos pořád voní naše jedlička:)) A svatební album stále nemáme ani po dvou a půl letech:)
    Jinak krásné fotky, všechny na blogu, co jsem tu tak zabrousila i do starších příspěvků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za navstevu. Jsem rada, ze s tema svateb. fotkama nejsem sama:) Ja tvuj blog prosmejdila skoro cely a je tam tolik inspiraci. Na nektere se chystam uz v nejblizsi dobe.

      Vymazat