pondělí 3. února 2014

Kladdkaka - švédské brownies

Kladdkaka na blogu Kristiny mě hned zaujal svou jednoduchostí. Jak už jsem několikrát psala, pečení mě nijak zvlášť nebaví, a proto mám ráda jednoduché a přitom výborné recepty s minimálním počtem ingrediencí . No a tak tenhle koláč byla jasná volba. Na povrchu křupavý a uvnitř "tekoucí". Zkrátka něco jako brownies.
Doporučuju vyzkoušet ! 
Postup zde .
100 g másla
200 g cukru krystal
2 velká vejce
60 g hladké mouky
4 polévkové lžíce kakaa
1 lžička vanilkového cukru
špetka soli
cukr moučka na posypání
šlehačka k podávání
(já ho dělala do formy 22 cm , takže byl o trošku vyšší než u Kristiny)

P.S. A taky mám trochu nový design blogu. Tedy nový - jen jsem odstranila pozadí a změnila logo. Tak snad se vám bude líbit:)

3 komentáře:

  1. Teda ten vypadá nádherně! Určitě vyzkouším... Petro, hezký den .-) Krásný design blogu.

    OdpovědětVymazat