středa 16. dubna 2014

Věnec z výfuků

Můj další velikonoční věneček.
Už několik let se ho snažím vyrobit, ale vždycky si zapomenu vyfouknout vejce a hlavně, sehnat si bílá vajíčka. Letos se mi to konečně povedlo. 
Věnec jsem vytvořila pomocí drátku, který jsem provlíkla skrz výfuky. Mezi každým spojem jsem uvázala režný provázek a provlíkla tam vřes a sedmikrásky.
Nejlepší na něm je, že příští rok jen změním provázek a kytičky a bude zase úplně jiný.





6 komentářů:

  1. Krasne :-) obdivujem vsetky tvoje venceky a velkonocne ozdoby :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný! Petro, hezké Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Venček vyzerá úžasne a páči sa mi aj ten z obalov od vajíčok.Krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  4. POSÍLÁM POCHVALU.
    VĚNEČEK JE MOC PĚKNÝ.
    HEZKÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat