pátek 26. června 2015

Takové zahradní klouzání

Jsem strašně ráda, že máme zahradu. Sice mě od koupi domu se zahradou (ještě ke všemu starého) skoro každý odrazoval (nekonečná práce, pořád se něco rozbíjí, tj. stále se do něčeho investuje atd.), ale já si přesto šla za svým a domek jsem koupila. 
Teď s dětmi jsem o to radši. Mít zahradu je totiž k nezaplacení. Nemusíte se tahat s hračkami přes půl města na hřiště. Když se vám dítě vzteká, neslyší to a nevidí celá ulice nebo celé hřiště. Když má Boban hlad nebo chce na záchod, uděláte pár kroků a je vystaráno. 
Zkrátka, nemůžu si zahradu vynachválit.
Kromě květin a stromků, které se na zahradě snažíme pěstovat, na ní také začínají přibývat dětské hračky. Pískoviště máme dole na dvorku a na horní zahradě se nyní usídlila nová hračka, a to dětská skluzavka.
Tu úplně malá, plastová. Na naší, poměrně malé zahradě, by ani jiná být nemohla. Na té dlouhé se vyblbnou u babičky a dědy.
Vždycky jsem si myslela, že je tahle skluzavka strašně malá, a tak trochu naprd. Ale pak mi začalo být líto, že když už trávím s Bobíkem tolik času na zahradě, že mu tam ta skluzavka chybí. U babičky a dědy má sice super dlouhou, ale vzhledem k tomu, že bydlí tak daleko od nás, moc si ji neužije.
Než jsme skluzavku pořídili, ověřila jsem si nejdřív, zda na ní děti vůbec jezdí. Přece jen jsou Bobanovi už dva roky a za chvíli bude měřit skoro metr a skluzavka má délku 115cm. 
Ale ono to funguje a Bobana to baví.
Zvlášť, když skluzavkou jezdí přímo do bazénku. To je potom zábava. A nebo mu taky slouží jako prolézačka nebo spíš podlézačka.
A nejlepší by bylo, kdyby s ním jezdil už i parťák, malý Bruno. Ale to si panáček ještě chvíli počká.   
 
Myslím, že si ještě se skluzavkou užijem, až bude Boban dávat Bruníkovi lekci, jak nejlépe jezdit. Chudák Bruno, už teď je obětí mnoha Bobanových experimentů.
Skluzavka je lehká (ale stabilní) takže ji přenesu kam potřebuji a případně jí i sbalím do auta a převezu, když s dětma cestujeme někam, kde skluzavku nemají.
A na zimu složím a uložím do sklepa nebo na půdu a mám vystaráno. 
Bobanovo nadšení je vidět:)
Koupili jste vašim dětem také skluzavku? A rovnou velkou, nebo jste začínali na téhle maličké


Tento příspěvek je sponzorovaný a vyjadřuje pouze moji osobní zkušenost a názor na danou věc/ produkt/ službu.

4 komentáře:

  1. ...mladý muž v klobúku, hohó...to ma dostalo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty deti vypadaji v kloboukach uzasne. Mne se to strasne libi:)

      Vymazat
  2. Také máme, ale velkou, je součástí zahradního domečku pro děti. Viki ji hojně užívá od svých dvou let. Jirka ještě dřív, snad od té doby, co chodí :-) Jen je větší strašpytel a sám se po skluzavce nevydá, jen s Viki a to ho ještě musí přemlouvat... raději tak jen vyleze po žebříku nahoru do domečku a vyhlíží do kraje :-) Bez čeho však ani ránu, to je zahrada. Pro rodinu s dětmi věc k nezaplacení. A nemusí jít vůbec o velký "lán". Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, zahrada je nejvic:) Nam by se takovy ten set nevesel, resp. vesel, ale uz by tam moc dalsiho mista nezbylo. Radi tam sedime, mame bazenek a tak. Ale u nasich je mista dost, takze tam maji deti kravinek spoustu. Deda se doma nudi a tak vyrabi:)

      Vymazat