středa 2. prosince 2015

VÁNOČNÍ SOUTĚŽ / Poukaz na nákup v KARE v hodnotě 3.000 Kč


Jsem ráda, že i já vám mohu zpříjemnit vánoční svátky soutěží.
Nedávno jsem vám ukazovala naše nové světlo, které mám z designového shopu KARE Design. A právě společně s KARE jsme se dohodli, že jednomu z vás uděláme radost a nadělíme vám předvánoční dárek.
Soutěžit se bude o jeden poukaz v hodnotě 3000 Kč na nákup v kamenných obchodech či e-shopu www.kare-shop.cz, kde ho výherce bude moci uplatnit dle svého uvážení. 
Nabídka produktů KARE je velkorysá stejně jako hodnota poukazu, který můžete vyhrát.
Navíc si můžete jejich nabídku prohlídnout, kromě dvou showroomů, také v nově otevřené kavárně Kare Café

Co tedy musíte pro výhru udělat ?

1. Dát LIKE FB stránce My Home Style TADY
2. Dát LIKE FB stránce KARE Design TADY
3. Vaše doručovací adresa musí být v ČR nebo SR
4. Nakonec nezapomeňte připsat vaši email. adresu

Soutěží se do 10.12. včetně. Výherce vyhlásím na svém Facebooku 11.12.
Věřím, že se vám soutěž líbí a pokud ano, tak hurá do toho:)
Hodně štěstí !

85 komentářů:

  1. Super výhra, soutěžím. Email máš, tak nebudu zveřejňovat. Lucka Vazdová

    OdpovědětVymazat
  2. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dneska jsem se dívala na jejich sortiment a samozřejmě si hned něco vybrala! ;) sice moc na fb nejsem, like jsem dala :-) fb: Peťa Kovaříková; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na fb like jako Irenka Slováková
    Velmi pěkná soutěž. Zrovna předělávám byt takže bych poukázku velmi dobře využila. :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. sedlackova.kac@gmail.com a lajky jsem dala :)

    OdpovědětVymazat
  6. vyborne! viva KARE design ;-). like, like, doručovaci adr. je v ČR ;-) a email je: petule@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky soutěžím, nutně potřebuju skoro všechno, co na eshopu mají... minimálně zrcadlo a lampu. :)))
    milionovamama@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Lajky jsem dala. zdenka.hornak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Olajkováno lydia11@seznam.cz. Nutně výhru počebuju :o)))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, splněno a teď si budu držet palce. Petra Preissová na FCB
    preissovapetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. zkusím štěstí. :-) michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak za mě taky splněno a držím si palce :) marketa1novakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Splněno, krásná soutěž.vero.nikka@post.cz
    Krásný předvánoční čas🎄

    OdpovědětVymazat
  14. Hurá do toho,
    aby to bolo nielen vianočné ale aj medzinárodné :).
    Like, like, vdolinska@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký den, krásná výhra, určitě by se našel ještě nějaký vhodný dárek, za který ji vyměnit. Lajky jsem dala už včera, ale nešel mi vložit komentář :-( . Tak snad se dnes zadaří. Martina (na fcb Karel Řezáč, masab1@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný den, pohádková výhra, stránky na FC úžasné.
    hana.sulajova@seznam.cz

    Hana

    OdpovědětVymazat
  17. FB - Lucky život
    luckyzivot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tak také zkusím štěstí! lucie@rssemily.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já také zkusím štěstí, chtěla bych ten reflektor ... úplně ho v té budoucí ložnici vidím ;). Email znáš. Díky za super soutěž. Andrea

    OdpovědětVymazat
  20. To by byla super výhra:-)
    FB - Lucie Valášková Farová
    valaskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Zkouším štěstí.
    tanastosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné kousky,děkuji za kousek snění
    sardelka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka Bohmová a všechny úkoly splněny :o))

      Vymazat
  23. Ahoj popik05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Taky to zkusím
    karolina.klub@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. super soutěž :D
    xxkouckaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. super soutěž :D
    xxkouckaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to zkusím i já. Sice miluju manželku,takže neštěstí ve hře,ale potěšil bych,nejen jí, Hezké svátky David (kosticka4@centrum,cz)

    OdpovědětVymazat
  28. Pokyny vyplněny, email: oringle(zavinac)email.cz. Díky za fajn soutěž;-). P.

    OdpovědětVymazat
  29. Super soutěž :-) terezka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Predem chci rict, ze te za tuhle soutez zboznuji, protoze do Kare chodim slintat uz od dob, kdy byli na Vinohradech, ale vzdy jsem si dovolila jen malickost nebo vyprodej...
    Takze ted mhourim oci, drzim pesti a strasne moc si preji, at na mne padne vyherni los....

    Hezke svatky mimochodem.



    Sleduji jako Michaela Mravcova, muj mail je berriesandblues@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  31. like uděleny email: smidovaandrea92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. like na obojí přidáno pod jménem Markéta Heinrichová
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Zkusím štěstí - mé jméno je Renuška Derdová, "lajky" spravedlivě rozdány.
    Jsem z Čech a má e-mailová adresa je: reena.de@centrum.cz

    Díky moc za zorganizování krásné GA a přeji krásné adventní dny!

    OdpovědětVymazat
  34. Janicka.Dvorakova81@gmail.com, fb: Janicka.Dvorakova81

    OdpovědětVymazat
  35. hotovo, splněno, jajda69@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná soutěž. FB jsem olajkovala.
    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. To se mi líbí, báječná soutěž!
    vkrincvajova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. 2x like na FB a 1x like za tuhle soutěž
    hrusakovak@seznam.cz
    Kristýna Hrušáková

    OdpovědětVymazat
  39. milí Ježíšku byla jsem moc hodná dárek si zasloužím tady máš adresu martula.vodova@seznam.cz krásné svátky všem

    OdpovědětVymazat
  40. Verokralik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. FB- Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. Orisek100@seznam.cz a like už jsem dal.

    OdpovědětVymazat
  44. FB - Marie Štieberová
    marie.stieberova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. kristi.smutna@gmail.com

    Kristine Hamilton FB ;)

    OdpovědětVymazat
  46. disa.oriskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Splněno. fB: Denisa Trefná (denisa.trefna@seznam.cz) ;-)

    OdpovědětVymazat
  48. FB lajknuté :-) ráda zkusím štěstí v soutěži :-) email katerina.bid@gmail.com. Katka

    OdpovědětVymazat
  49. ahoj, FB: Lucie Tomanova / email: luckatomanova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  51. Kdo nehraje nevyhraje a štěstí se má pokoušet .... jdu do toho ...MGrunova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Děkuji za super soutěž, soutěžím jako jakinaki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. moc se mi líbí svítidla a lampičky

    zoulova.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. I já se přidávám,vše likuji,tajně doufám,předem děkuji :o)) Pepa Smolík (obejdak@centrum.cz) Ať se daří,pěkné svátky

    OdpovědětVymazat
  55. tak i ja se pridam:) katrin.bohmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  57. Taky zkouším štěstí :)
    Trochta123@seznam.cz
    Jméno Tomáš Trochta

    OdpovědětVymazat
  58. fb Ivan Šrajer .. ivosch@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Doufám, že se na mě usměje štěstí, kare design sleduji už dlouho a často se jím nechávám inspirovat. Teď už by to konečně chtělo si nějaký jejich kousek pořídit.:)

    doruč. adresa je v ČR.
    akinorevavokatpil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. To je opravdu nádherná soutěž, mají úžasné dekorace! Čekají mě teď narozeniny, tak snad se na mě usměje štěstí:-) email je lenka@kacl.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Fb Katerina Vavrova
    Katerina.velebova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  63. 2×like úkol splněn, tady vám posílán svůj email orisek100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. 2×like úkol splněn, tady vám posílán svůj email orisek100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. 2×like úkol splněn, tady vám posílán email orisek100@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Lajknuto všude, Jen přihlásit se tady je pro mě nadlidský úkol. Už to dělám asi popáté a pořád mě to vyhazuje. Tak naposledy... Mzitova@gmail.com

    Hujer

    OdpovědětVymazat
  67. Pevne verim : andrejka.polak@gmail.com
    Andrea Polakova

    OdpovědětVymazat
  68. Tak jsem to stihla na poslední chvíli ;) LIKY jako Petra Horníková a email: petra@hopedesign.cz. Díky

    OdpovědětVymazat
  69. Tak aj ja vyskúšam šťastie...:-)
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat