pondělí 21. března 2016

V sobotu


V sobotu u nás v obci proběhl již několikátý Jarmark, který si tu se sousedy sami provozujeme. Já se ho vždy účastním také. Většinou se sezónními dekoracemi, příp. nějakými dobrotami. Pro mě je to forma relaxace od těch dvou capartů a zároveň i milé setkání se sousedy a lidmi ze vsi, se kterými se třeba tak často nevídáme. Vždy si tam dáme svařáček , pokecáme, popijem, domluvíme kšefty (rozuměj kde komu s čím pomoct na baráku) a je nám fajn. To vše za lidové ceny. A těm odpovídají i výrobky. 
Tentokrát jsem ještě k tomu pořádala i velikonoční dílničku pro děti. Pár dnů jsem jim tedy připravovala vzorové výrobky, šablony, polotovary, aby si z nich pak mohly vyrábět kuřata, slepice, zajíce, vajíčka a další velikonoční ozdobičky. 
K mé radosti se děti bavily a i se prodalo. Nestačila jsem se otáčet. A už po několikáté obdivuju všechny učitelky v mateřských školkách, protože tvoření s malými dětmi není fakt žádná sranda a toto povolání je opravdu posláním.
A takhle jsme se měli...



 

Vzhledem k tomu, že se vše prodává co nejlevněji, i dekorace jsou v tomto "trendu" vytvořené.




10 komentářů:

  1. Hezká sousedská tradice! A vy máte obdiv, že do tvoření s hromadou dětí jdete dobrovolně :-) Já se teď těším, že pár let budu pro změnu tvořit jen s tím svým prckem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on se tady k tomu nikdo nemá, tak mě to napadlo:) Abych se na te materske nenudila a taky trochu vypla:) Ale živit bych se tím tedy nemohla. A jak jsem psala, vsechny vas, ucitelky, obdivuju !!!

      Vymazat
  2. Úžasný!!!! :) Z tebe ještě bude paní učitelka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik, Blazi. NO, to tedy nebude. To by mě po týdnu odvezli. Ale možná bych konečně zhubla:)))

      Vymazat
  3. Petra, este mam v pamati, ked som s mojimi dievcatami vyrabala velkonocne dekoracie. Nezdedili po mne moje zrucnosti, skor su po otcovi, ale toto jedine ich bavilo.
    Inak zavidim tie tradicie v obci, tiez susedsku vypomoc. My v meste, ked nam nieco chyba, nejdeme k susedovi ci nam nepozicia, ale do obchodu si radsej kupit. prijemne sviatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sousedská výpomoc je opravdu fajn. I proto mám ráda vesnici. Všichni jsou si tu blíž. A ten klid... No, já s těmi mými kluky toho asi taky moc tvořit jednou nebudu. Nechám se překvapit:))

      Vymazat
  4. Super nápad, u nás Velikonoce moc neslavíme, jde to nějak mimo nás. Ale možná ještě tento týden nějaké vajíčka s kovbojíčkem udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám naopak ráda. Jsou pro mě takovým poslem jara. Ještě budu dávat dětské inspirace na tvoření.

      Vymazat