pondělí 10. dubna 2017

Aby beránek...


Moje velikonoční radost. Kožený MAROCKÝ TABURET. Odsud. Beránek mě tedy snad nepokaká...
Po taburetu jsem toužila už minimálně dva nebo tři roky. Hned od té doby, co začaly být tak trendy. Jenže jsem musela počkat, až klukům skončí jejich matla patla období (ne, že by bylo úplně pryč). Kluci jakžtakž pobrali rozum, takže hurá, taburet je doma. A radost z něj mají i oni. To budu muset ještě trochu pořešit, aby si aspoň nějakou dobu taburet zachoval svůj tvar...
Musím říct, že vždy, když jsem si tak snila a vybírala jeho barvu, skončila jsem nakonec u přírodní a přirozené hnědé. Nejvíc na ní vynikne to božské zdobení. To je zkrátka nádherný.
K nafocení jsem musela vytáhnout letní kobereček, aby na fotce taburet lépe vynikl. V létě ho budeme mít asi nastálo a na zimu zase vytáhnu těžké teplé peršánky. 
Že je ten bobek krásnej ?





10 komentářů:

  1. Krásne, Peti!
    Vieš, že aj ja som čakala doterz na skončenie nejakých tých ,,období,, u mojich...už to ide, ale pomaly.
    Prvá bola u mňa Turbínka od BG:-)
    Požehnané , pekné Sviatky, vám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, zdravím. Aj vám krásné svátky. Turbínka k vám skvěle sedí. Brzy zavítám na blog. Teď je toho hodně, brzy povím víc.... paaa P.

      Vymazat
  2. Peti,
    a jak mu to u vás doma moc sluší! Líbí se mi konferenční stolek a ten kobereček. Krásně barvou pasuje k sedačce.
    Krásné pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti. Však u tebe jsem se kochala také:)) Ale ty jsi jiný level!

      Vymazat
  3. Je to bobek krasnej, tak si ho hezky uzivejte. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marci. Hezký den. Dnes snad zase poslední teplý, chjo...

      Vymazat
  4. Je krásný a sluší mu to u Vás doma :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Beránka se bát nemusíte, volba to byla výborná. :O)
    Hezké Velikonoce.

    OdpovědětVymazat